kamu baca, kamu follow, kamu comment and kamu bla la..ape lagi









Thursday, August 4, 2011

nak habis dah...






assalamualaikum....

salam ramadhan,


selamat berpuase,




hihi....terlebih sudah la aku nie. Menggedik je lebih. Sedar tak sedar dah 2 bulan aku dekat Kuala pilah nie, lagi sebulan lebih dah nak habis dan pergi practical lak. Hidup kat sini memang la tersangat bosan sebab kawan2 ramai dah pergi practical. Yang tinggal wany ngan asip je.. nasib baik ade dorang. dengan duduk umah sewa yang jauh dari UiTM tu memang mencabar. Lecturer sem nie pun ok je. Tapi yang tak bestnye.....errmmmmm susahnye nak citer.



Satu je yang bestnye, aku dah bawak bf aku balik umah. makan2 durian, pergi memancing, lepak2 tepi sungai..sonok taw..meh...meh datang temerloh.




view malam di tepi sungai pahang..



me and him...


huh...dalam kepale hotak sekarang nak balik umah and shopping raye je ye...study2 nie second. citer pasal raye nie pun sedih gak, baju raye tak sempat nak jahit dah... :(


ps : aku rindu kamooo

No comments:

Post a Comment