kamu baca, kamu follow, kamu comment and kamu bla la..ape lagi









Tuesday, March 29, 2011

kerja, kerja and kerja

This week and next week, memang mencabar la. Sume kerja nak kena hantar. Lecture pulak tahu-tahu je student dia memang nak buat kerja last minute kan. Tapi yang sakit aku la kan. Kena buat lab report untuk final project, kena buat factsheet la tapi bila dah serabut otak mula nak fikir bukan factsheet dah, jadi factSHIT! Ish… ape lah nak jadi dengan anak pak cik jamil nie. Tak sedar diri betul. Masalahnya, aku ni banyak sangat kojenye…memang bertimbun macam sampah. Tapi sampah pun tak macam nie sebab mak cik cleaner kat sini suke kutip sampah. Bukan tu sahaja, next lak kena submit site visit report, persoalannye kena buat ke?? Aku dah la tak denganr sangat ape orang hari tu cakap ape. Boleh tak aku tulis ape yang aku cakap bukan dia yang cakap. Huh!! Pastu kena attend MUET gak, nasib baik speaking je so tibai lah ape lagi. Lantak lah dapat band 2 pun. Yang tu malas nak fikir. Business plan lak kena reject, kena buat lagi. Aduh….yang ni paling lemah. Banyak pulak yang die nak, bukan betul-betul pun. Madam ni pulak sume nak fact kalau ade orang yang beli business plan kite orang tak pe gak. Dah la nak print tu nak yang laser. Jangan harap lah my group nak buat..hahahaha..ko ambik la gune printer yang murah sudah janji anta.

FINAL IS COMING!!

Datang la lambat sikit aduh. Tak sempat la wei nak study koje banyak.. tapi kalau fikir macam tu sem depan ambik final exam pun tak sempat nak study sebab banyak mase pegi berfoya-foya dengan artist korea la, tengak Gerard Butler, Hannah Montana tapi sekarang dah tukar Miley Cyrus, duk tengok Sandra Bullock dengan Ryan Reynolds in The Proposal. Aku dah tengok banyak kali kot cite ni tapi nak tengok lagi. Itu yang tak study tu…

Tapi aku dah fikir, lepas abis keje and hantar pastu nak start study and hei FINAL, aku boleh buat la..:)

Wish me luck…this is my final years bukan final semester sebab kena extend.kuikuikui…

2 comments: